Forum Klubu Warhammmer'a FB i 40K
White Ranger
UWAGA! PRZY KOMPLECIE GRAJĄCYCH SMOK OBIECAŁ DUBLOWAĆ WEJŚCIÓWKĘ NA NAGRODY! czyli przy 12graczach do podziału będzie 240zł = dużo więcej nagród losowych Smile
30 maj 2010 (niedziela)
- Sklep Smok, Galeria Kazimierz
- wpisowe w wysokości : 10 zł
Gramy 3 szybkie bitwy na 1100 pkt
Turniej zgłoszony do Ligi WH40K jako turniej lokalny.
Organizatorem turnieju jest sklep Smok.
Limit graczy: 12
Zapisy 10:00 – 10:15
2. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i punkty od 1 do 14 URP dostępne na forum ligowym: http://www.liga40k.com/portal.php
Dopuszczone są Proxy (o ile są reprezentowane przez modele odpowiadające mniej więcej wielkości oryginału), jako element uzupełniający- nie powinny przekraczać 40% armii. i nie- nie dopuszczamy już pudełka po butach jako valkirii.
Armie na 1100 pkt.
Obowiązuje standard FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy).
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
UWAGA! wyjątkowo dopuszczone jest Imperial Armour (bez droppodów, inferno shells, cyclopów, superheavy, flyers, gargantuan).
3. Wymogi
Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać własne kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
4. Ocena hobbystyczna
cała armia pomalowana min. 3kolorami +2
zrobione podstawki +1
rozróżnienie oddziałów +1
25% skonwertowanych modeli +1
WYSIWYG +1
kostki (w tym scatter, chyba, że Twoja armia nie używa) +1
calka +1
wzorniki (nie licząc nieużywanych przez Twoją armię) +1
wydrukowana rozpiska +1
oryginalny codex +1
4. Punktacja
Zapięcie - jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako zapięta. Przeciwnicy otrzymują za to +3DP.
uwaga! cel misji i rozstawienie losujemy przed każdą bitwą.
obowiązuje WipeOut.
Misja Pierwsza: ANNIHILATION
Rozstawienie: Dawn of War
Cele: Kill Points. Każdy KP różnicy wart jest 2DP.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, hunter-hunted.
Hunter-hunted: najdroższa jednostka przeciwnika jest warta 2KP (retinue liczymy oddzielnie od indepa).
Misja Druga: CAPTURE & CONTROL
Rozstawienie: Pitched Battle
Cele: 2 znaczniki. Każdy znacznik różnicy wart 5DP.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length.
Misja Trzecia: SEIZE GROUND
Rozstawienie: Spearhead
Cele: 5 znaczników, każdy znacznik różnicy wart 2DP, wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 8” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, złap gołębia.
Złap gołębia - na początku gry (po przejęciu inicjatywy) każdy znacznik scatteruje 2D6 cali.
Prawdopodobnie: ja kostek i unga idziemy więc
Offline
Nie dam rady... sproksowałbym pewnie te 40% armii gdyż nie posiadam za wiele modeli do Tau... A bez crysiek i hammera nie ma co...
Offline