Dark Foxik - 2010-04-13 18:50:35

a) Planeta pustynna
Na tego typu planetach upał doskwiera nawet oddziałom przygotowanym do tego typu warunków. I dodajmy do tego rozmazane obrazy i wszechobecny piasek...
Na tej planecie oprócz mniejszej ilości terenu, i w zasadzie braku lesistości, obowiązują Was także następujące zasady:
- Każdy oddział piechoty ma stały Cover na 5+
- Bronie typu Flamer i Heavy Flamer strzelają zawsze tak jakby były twin-linked

Planeta – asteroida
Czasem przychodzi nam walczyć w bardzo trudnym terenie planetoid i asteroid, przy braku odpowiedniej przyczepności i atmosfery.
Na tym terenie spotkacie zawsze dodatkową osłonę, ale także musicie zaakceptować poniższe zasady:
- Piechota: każdy ruch traktowany jest jak przez trudny teren, z tym że rzucamy na 3 kościach i sumujemy wynik dwóch najniższych rzutów;
- Nie można strzelać w trybie Barage;
- Każda broń strzelecka ma Rending (bez bonusu do przebijania pojazdów);
- Pojazd strzelający z siłą 5 i wyżej cofa się o K3 cala (Tank Shock, może wypaść poza pole bitwy).

c) Planeta zimowa
Na tego typu światach krążących na orbitach oddalonych od swych słońc wszystko prędzej czy później przybierze kształt lodu.
Na tym terenie akurat oprócz niskiej temperatury najbardziej wam będzie przeszkadzać śnieżyca, a co za tym idzie następujące zasady:
- Broń strzelecka -K6 cali zasięgu (każdy oddział losuje osobno);
- Poruszanie się piechoty -1 cal;
- Pojazdy -3 cale ruchu (czyli w skali: 3”, 9”, 15”, 21”);

d) Planeta tropikalna – dżungle
Jak mówi stare ziemskie przysłowie: “Don't bring ground fight to Asia”.
Na tym terenie na pewno znajdzecie dwa dodatkowe elementy lasu, no i poniższe zasady:
- Jeśli linia wzroku przecina dwa lasy to na drugim zawsze jest już zablokowana;
- Flamer i Heavy Flamer mają do celów w lesie Rending;

e) Planeta z unikalnym zjawiskiem Vortex'u
Najbardziej niszczycielska siła znana obecnej ludzkości, wielu myśli że stworzona jako dzieło armii nie zaś zjawisko naturalne - nic bardziej mylnego.
Na początku gry na środku stołu umieszczany jest znacznik Vortex'u – 3” wzornik. Na początku każdej fazy ruchu aktywny gracz przemieszcza wzornik o 2k6 cali określając kierunek Scaterem.
Każdy model dotknięty przez znacznik zdejmuje się niezwłocznie z pola bitwy.

f) Planeta klasy “M”.
Kto by pomyślał że we wszechświecie jest tyle planet podobnych do naszej ukochanej Ziemi...
Na tym terenie nie ma żadnych niespodzianek – gracie według standardowych zasad.

takie coś znalazłem na cytadeli  w turnieju Grojkonu

www.bakugan.pun.pl www.kwadraty2009.pun.pl www.yitian2.pun.pl www.dolinasmoka.pun.pl www.warofninja.pun.pl